Arizona Trail και Roosevelt Lake την 28η Ημέρα

8 Απριλίου 2022

Σηκώθηκα πριν ανατείλει ο ήλιος και κάθισα στον ύπνο μου, σκουπίζοντας τον ύπνο από τα μάτια μου και βλέποντας τον κόσμο να ζωντανεύει σιγά-σιγά καθώς η άμμος χύνεται από τα βρώμικα μαλλιά μου. Ήταν μια βάναυσα θυελλώδης νύχτα και η άμμος ήταν μέσα σε ό,τι είχα, συμπεριλαμβανομένων των ρωγμών του μαυρισμένου, ξηρού δέρματος μου.

Ανακινώντας τα πάντα και μαζεύοντας τα πράγματά μου, σταμάτησα για να καθίσω και να φάω μερικά δημητριακά με NIDO. Απολάμβανα τα πρωινά δημητριακά μου και συνήθως έπαιρνα διαφορετικό είδος σε κάθε στάση της πόλης. Κουβαλούσα και μια τσάντα NIDO αφού μερικές φορές ήταν δύσκολο να το βρεις σε μικρότερα καταστήματα. Μια τσάντα συνήθως μου κρατούσε ανάμεσα σε μεγαλύτερες πόλεις.

Σήμερα ήταν μέρα πόλης, οπότε έφαγα γρήγορα και κίνησα! Θα έπαιρνα ένα κουτί στη μαρίνα της λίμνης του Ρούσβελτ, θα γευμάτιζα στο εστιατόριο και μετά θα επέστρεφα έξω αφού ο Κρίκετ είχε κάνει το ίδιο.

Ανεβαίνοντας μέχρι την τελευταία κορυφογραμμή, κοίταξα έξω από την πύλη προς τη λίμνη Roosevelt. Το πρωί ήταν ζεστό, και μπορούσα να δω την ήρεμη, καθαρή λίμνη από μακριά. Φαινόταν τόσο κοντά, αλλά είχα ακόμα περίπου 10 μίλια ζεστής, βραχώδους κατάβασης.

Η κατάβαση δεν ήταν πολύ απαίσια, και έσπασα τον κώλο μου μόνο τρεις ή τέσσερις φορές στους βραχώδεις, απότομους δρόμους. Το καλύτερο μέρος ήταν η μικρή όαση κατά μήκος του Cottonwood Creek καθώς κατέβαινα μέσα από μια στενή χαράδρα. Μακάρι να είχα φτάσει τόσο μακριά την προηγούμενη μέρα γιατί υπήρχε κάποιο εξαιρετικό κάμπινγκ κάτω από τα δέντρα από βαμβάκι.

Καθώς έρπουσα κάτω από ένα ιδιαίτερα απότομο τμήμα ενός εύθρυπτου δρόμου δύο τροχιών, έπιασα κίνηση στα αριστερά μου. Σκαρφαλώνοντας στην άκρη του δρόμου ήταν ένα ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ Τέρας Gila. Τα μαύρα και κίτρινα σημάδια του ήταν πολύ διακριτικά και πάγωσα καθώς προχωρούσε προς το μέρος μου. Είχα δει ATV στο δρόμο νωρίτερα, οπότε άρχισα να προσπαθώ να τον σπρώξω πίσω προς την άκρη του δρόμου. Ήμουν επιφυλακτικός και δεν ήθελα να τον εκνευρίσω μιας και έχουν ένα άσχημο δάγκωμα και πρέπει να τους τσαντίσουν με λοστό. Ας ελπίσουμε ότι δεν ήταν γρήγορος αφού ο Κρίκετ ήταν πιθανώς δύο ώρες πίσω μου. Τράβηξα φωτογραφίες καθώς γύριζε αργά από τον δρόμο από τον οποίο είχε έρθει. Δεν φάνηκε να τον ανησυχώ ιδιαίτερα.

Πύλη στο μονοπάτι της Αριζόνα πάνω από τη λίμνη Ρούσβελτ

Καθώς πλησίασα το κάτω μέρος μιας άλλης πολύ απότομης κατάβασης, είδα ένα σημάδι μονοπατιού και συνέχισα κατά μήκος του δρόμου και πίσω σε ένα μονοπάτι με μονή διαδρομή, αλλά δεν έφτασα πολύ πριν το Spidey Since φύγει και έβγαλα τον χάρτη μου . Δυστυχώς, ήμουν σε λάθος μονοπάτι και έπρεπε να μείνω στο χωματόδρομο.

Κατευθύνθηκα πίσω στο δρόμο και καθώς έφτασα, έπεσα πάνω σε τέσσερις πεζοπόρους που είχαμε δει στο Kearny. Είχαν επιλέξει να παρακάμψουν τις δεισιδαιμονίες γιατί ήταν δύσκολες, τουλάχιστον σύμφωνα με τον Κρίκετ, που τους είχε μιλήσει. Τους είχα δει στη βεράντα του μοτέλ, αλλά πήγαινα έξω για να πλύνω τα ρούχα και άφησα τον Κρίκετ να συνομιλήσει μαζί τους.

«Πώς ήταν οι δεισιδαιμονίες;» Αυτοί ρώτησαν.

«Όμορφη», απάντησα με απορία στη φωνή μου. «Δεν έχουμε κάνει πεζοπορία σε κάτι σαν αυτούς και μάλλον δεν θα ξανακάνουμε», είπα με ένα πλατύ χαμόγελο. Μου άρεσαν οι δεισιδαιμονίες, αλλά μόνο το τμήμα πριν από τη δεξαμενή λεκάνης απορροής.

Μιλήσαμε λίγο περισσότερο πριν πάνε στο αυτοκίνητό τους. Είχαν αποφασίσει να αφήσουν το μονοπάτι μετά το Kearny και έκαναν κάμπινγκ με αυτοκίνητο κατά μήκος της διαδρομής πριν κατευθυνθούν στο σπίτι.

Φεύγοντας από τον χωματόδρομο στον οποίο είχα κάνει τα τελευταία δύο μίλια, πέρασα από ένα νεκροταφείο και μετά πέρασα τον αυτοκινητόδρομο προς τη Μαρίνα. Μια μεγάλη παρέα πεζοπόρους ήταν παρέα στα τραπέζια για πικνίκ απέναντι από το κατάστημα της Μαρίνας, αλλά έγνεψα και κατευθύνθηκα κατευθείαν προς το κατάστημα και ένα αναψυκτικό.

Δεύτερος στη λίστα ήταν να πάρω το κουτί ανεφοδιασμού μου. Η Μαρίνα είχε ένα κατάστημα, αλλά δεν το είχαν εφοδιάσει για πεζοπόρους, οπότε ο ανεφοδιασμός ήταν δύσκολος. Ο ταμίας πέρασε δύο φορές από τη μεγάλη στοίβα από κουτιά στον τοίχο. Μπορούσα να δω το κουτί του Κρίκετ, αλλά το δικό μου δεν υπήρχε πουθενά.

Τηλεφωνώντας στο σπίτι, ανακάλυψα ότι ο θυρωρός μου είχε ταχυδρομήσει το κουτί μου στην άλλη λίμνη – τη λίμνη Μόρμον, περίπου τρεις εβδομάδες μακριά. Περπατώντας πάνω-κάτω στους διαδρόμους του αραιού καταστήματος, το μόνο πράγμα που βρήκα ότι μπορούσα να μαζέψω έξω ήταν κουτιά με Poptarts και Slim Jims μήκους τριών ποδιών. Θα μπορούσα να χειριστώ τα Poptarts, αλλά θα έπρεπε να βάλω τα Slimjims στο πακέτο μου και δεν ήμουν σίγουρος ότι θα μπορούσα να ζήσω από τα Slim Jims και τα Poptarts για τέσσερις ημέρες.

Το φαγητό για να επιβιώσω δεν ήταν η προτεραιότητά μου, έτσι πήρα το δρόμο προς το εστιατόριο και σταμάτησα για να συνομιλήσω με κάποιους άλλους πεζοπόρους που μου είπαν ότι το κουτί πεζοπορίας στο υπόστεγο πεζοπορίας ήταν γεμάτο πράγματα. Έφαγα και μετά πήγαινα να ρίξω μια ματιά.

Αγριολούλουδα κατά μήκος του μονοπατιού πάνω από τη λίμνη

Το Mango μπήκε μέσα ενώ έτρωγα και κάθισα να συνομιλήσω. Της πρόσφερα τις υπόλοιπες τηγανητές πατάτες μου και τα μάτια της φωτίστηκαν καθώς τις κοιτούσε επίμονα. Αρνήθηκε επανειλημμένα την προσφορά, όπως επέμενα, και μετά ενέδωσε αμέσως και εισέπνευσε τις πατάτες. Περίμενε τους γονείς της, οπότε δεν ήταν εκεί για πολύ.

Άλλοι πεζοπόροι είχαν φτάσει και κάθισαν στο τραπέζι, και μερικές ώρες αργότερα, ο Κρίκετ ήρθε ιδρωμένος στη γωνία. Ήταν μια ζεστή μέρα και αυτή η πεζοπορία στη λίμνη Roosevelt στους δρόμους ATV δεν ήταν αστείο. Κατευθύνθηκε κατευθείαν προς το μπαρ και μια Pepsi.

Σε αυτό το σημείο, ήταν αργά το απόγευμα, και καθώς ο Κρίκετ κάθισε να φάει, ήξερα ότι δεν πηγαίναμε πουθενά και περιπλανήθηκα για να ελέγξω το «ξεχειλισμένο» πεζοπόρο κουτί. Τα κουτιά πεζοπόρου είναι ένα αστείο πράγμα. είτε βυθιστείτε είτε κολυμπήστε, κατά τη γνώμη μου. Υπάρχουν μερικές φορές αξιοπρεπή γεύματα, αλλά συχνά βρίσκεις τα φαγητά που κανείς άλλος δεν θέλει – αφυδατωμένα γεύματα χωρίς ετικέτες (κάποιοι λατρεύουν το μυστήριο), πακέτα τόνου με περίεργες γεύσεις (τουλάχιστον περίεργες για μένα), σπασμένες μπάρες πρωτεΐνης (που έχουν γίνει μεταφέρεται στο σακίδιο κάποιου για πάντα ως έσχατη λύση) κ.λπ.

Δυστυχώς, δεν είχα άλλη επιλογή, οπότε άρπαξα μερικές επίπεδες μπάρες πρωινού, μερικές συσκευασίες τόνου με γεύση Terriyaki (gag) και μερικά γεύματα Mountain House (σκορ!). Το Mountain House δεν είναι το αγαπημένο μου, αλλά είναι τουλάχιστον βρώσιμα και μάλλον δεν θα πάθω τροφική δηλητηρίαση.

Στη συνέχεια, πήγα και έλεγξα το κάμπινγκ. Υπήρχε ένα χωράφι στην πίσω πλευρά του στέκι πεζοπορίας και άφθονο χώρο για να απλώσω τον εξωστρεφή, πιο ελαφρύ ύπνο μου στον κόσμο. Αυτό φαινόταν ότι θα λειτουργούσε καλά για τη νύχτα.

Ο Κρίκετ κι εγώ περιμέναμε μερικές ώρες, κουβεντιάσαμε με πεζοπόρους για λίγο και μετά στήσαμε τις σκηνές μας από μουσαμά. Στη συνέχεια, πήγαμε στο πίσω μέρος του γηπέδου και γύρω σε μια στενή ανοιχτή περιοχή μακριά από όλους τους άλλους. Ο κρίκετ ήξερε ότι κοιμόμουν ελαφρά. Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε για δείπνο και πιάσαμε νερό στο κέντρο των επισκεπτών στο δρόμο της επιστροφής.

Καθώς έφτασα στη γωνία προς το καταφύγιό μας, σταμάτησα νεκρός. Τρεις πεζοπόροι που είχαμε συναντήσει νωρίτερα είχαν στριμώξει τις σκηνές τους δίπλα στη δική μας. Το ένα ήταν 3 πόδια από τη σκηνή μου και όταν ρώτησα τον άντρα αν ροχάλιζε, μου είπε ναι. Είχαν ολόκληρο το άδειο χωράφι και έστησαν πάνω μας.

Ο κρίκετ πέρασε δίπλα μου στη σκηνή της, γελώντας και αφήνοντάς με να το χειριστώ. Τώρα, θέλω να κάνω χώρο όταν χρειάζεται – υπάρχει πάντα χώρος είναι γενικά το σύνθημα, αλλά υπήρχαν πολλά ωραία σημεία για κάμπινγκ, μερικά πιο όμορφα από εκεί που βρισκόμασταν, οπότε έκανα αυτό που δεν νομίζω ότι έχω κάνει έγινε σε 30 χρόνια. Του ζήτησα αμέσως να μετακομίσει – ωραία.

Αφού ρώτησα, μπήκα στη σκηνή μου με μουσαμά, και εκείνος σήκωσε τη σκηνή του, η οποία δεν είχε ακόμη στηθεί εντελώς, και έφυγε. Πέντε λεπτά αργότερα, γύρισε δίπλα μου μουρμουρίζοντας για τον θόρυβο της κυκλοφορίας και προχώρησε στην άλλη πλευρά του Κρίκετ και στήθηκε σε ένα βραχώδες σημείο στους θάμνους. Οι νότιες ενοχές μου άρχισαν, και του είπα να προχωρήσει και να στήσει δίπλα μου, αλλά μέχρι τότε είχε αρχίσει και το μαρτύριο του, και είπε όχι.

Ανέβηκα κάτω από το πάπλωμά μου, έγραψα λίγο, άκουσα τον γείτονά μου να μαλώνει με την κοπέλα του γιατί κοιμόντουσαν σε ένα κρεβάτι με βράχια και αποκοιμήθηκα λίγο αργότερα. Ο κόσμος απέναντι έκανε πάρτι μέχρι τα μεσάνυχτα, αλλά οι ωτοασπίδες μου με βοήθησαν.

Ο Κρίκετ είπε ότι ο γείτονάς μας βγήκε από τη σκηνή του στη μέση της νύχτας, περιπλανήθηκε στους αγκαθωτούς θάμνους, πιθανώς για να κατουρήσει, και μετά ούρλιαξε μερικές φορές. Είμαι βέβαιος ότι πήγε ξυπόλητος και μάλλον προσπαθούσε να πει κάτι για το βραχώδες κάμπινγκ του. Ένιωσα λίγο ένοχος – λίγο.

Μια σημείωση εδώ που δεν ανέφερα παραπάνω, όλο το απογευματινό Κρίκετ και συζητούσαμε τα στυλ πεζοπορίας μας και της είπα ότι θα ήθελα να κάνω πεζοπορία σόλο στο μέλλον. Μου άρεσε να σηκώνομαι νωρίς και να κάνω πεζοπορία αργά, βλέποντας τα ηλιοβασιλέματα και τις ανατολές. Επίσης, δεν πέρασα πολλές μέρες μηδέν στην πόλη, εκτός εάν είχα δουλειά να κάνω ή υπήρχε ένας μοναδικός και επιτακτικός λόγος για να μείνω στην πόλη. Θα μπορούσα να απολαμβάνω χρόνο στην πόλη οποιαδήποτε στιγμή δεν έκανα πεζοπορία.

Είχαμε διαφορετική άποψη για την πεζοπορία, και κανένα δεν ήταν σωστό ή λάθος. Μου άρεσε να πιέζω τον εαυτό μου σωματικά και να βιώνω όσο το δυνατόν περισσότερο την ύπαιθρο. Μου άρεσε να ξεπερνάω τα όριά μου και να νιώθω το σώμα μου να σκληραίνει και να παίρνει φόρμα κατά τη διάρκεια μιας μεγάλης πεζοπορίας. Για το Κρίκετ, η πεζοπορία ήταν περισσότερο διακοπές, αφιερώστε λίγο χρόνο, μυρίστε τα τριαντάφυλλα και αυτό ήταν εντάξει. Πάντα με πείραζε που δεν μπορούσα να κάτσω ήσυχη και είχε δίκιο. Πάντα υπήρχε κάτι να δω ή να κάνω, και με έπιανε μυρμήγκια όταν ήμουν ακόμα για πολύ καιρό.

Νόμιζα ότι η συζήτηση πήγε καλά και όλα θα πάνε καλά.