Φτάνοντας στο High Jinks Ranch την Ημέρα 16 στο μονοπάτι της Αριζόνα

27 Μαρτίου 2022

Ήμουν πολύ ήσυχος όταν ξύπνησα, ήρεμα μάζευα τα πράγματα και έρπουσα γύρω από την κρεβατοκάμαρά μου. Δεν έβγαιναν θόρυβοι από το σπίτι, οπότε όταν μπήκα στην κουζίνα, είδα με έκπληξη τον Art και τον Patrice να κάθονται στο τραπέζι, ντυμένοι και έτοιμοι να φύγουν. Σαφώς, ήταν νωρίτερα ξυπνητές και έρπουν επίσης.

Είχαμε πρωινό και μετά με ξενάγησαν στο νέο τους RV. Ήμουν περίεργος για αυτά τα μικρά μηχανοκίνητα σπίτια αφού ξέρω ότι δεν θα μπορώ πάντα να κουβαλάω το σπίτι μου στην πλάτη μου. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το πακέτο μου φαίνεται ΠΟΛΥ πιο απλό.

Όλοι είχαν πράγματα να κάνουν, οπότε ο Αρτ και εγώ ανεβήκαμε στο φορτηγό του και κατευθυνθήκαμε πίσω στο σημείο που είχαμε αφήσει το μονοπάτι. Μιλήσαμε για τη μικροσκοπική πόλη Mammoth. Η τέχνη είχε δουλέψει στο ορυχείο χαλκού εκεί, και όπως πολλές μικρές πόλεις εξόρυξης στα νοτιοδυτικά, μόλις έκλεισε το ορυχείο, η πόλη άρχισε σιγά σιγά να κλείνει.

Ο Art προσφέρθηκε να με αφήσει στο High Jinks Ranch, όπου θα ανεφοδιαζόμουν σε ενάμιση μίλι, αλλά ήθελα να περπατήσω το μονοπάτι στο High Jinks. Έτσι, αποχαιρετώντας μας, γύρισα για να ξεκινήσω την αναρρίχηση. Αυτό το σύντομο ενάμισι μίλι απαιτούσε λίγη δουλειά, αλλά η θέα από την κοιλάδα προς την Oracle απέφερε οφέλη και έκανα μια παύση για ένα σνακ και μεγάλη θέα στην έρημο.

Φτάνοντας σε μια πύλη για να Ράντσο High Jinks, βρήκα έναν πεζοπόρο μπροστά. Περπατούσε σε ένα μεγάλο τμήμα και τελείωσε με τη ζέστη της ερήμου. Τα πράγματά του ήταν απλωμένα στη σκιά καθώς εκμεταλλευόταν το νερό, έναν κουβά για να καθίσει ενώ περίμενε αργά το απόγευμα και τη βόλτα που θα τον έτρεφε πίσω στο air condition και τα ζεστά γεύματα της πόλης.

Έξω από την πύλη του High Jinks Ranch

Χτύπησα το κουδούνι έξω από τη μεγάλη μεταλλική πύλη και περίμενα τον ιδιοκτήτη ή τον επιστάτη να έρθει να με ελέγξει, και δεν άργησε να έρθει μια ξανθιά περίπου στην ηλικία μου (νέα, φυσικά) και με έδειξε στο Casita. Ο Κρίκετ φώναξε, και σήκωσα το βλέμμα για να τη δω να περιμένει στη βεράντα του μικρού μας Casita, με τα πόδια σηκωμένα ενώ περνούσε τα τηλεφωνικά της μηνύματα. Εντυπωσιάστηκα με τη θέα όταν κοίταξα έξω στην κοιλάδα. Το μικροσκοπικό μας σπίτι για τη νύχτα ήταν σε ένα τέλειο σημείο.

Μόλις τακτοποιήθηκα, ξεμπέρδεψα και έκανα τις δουλειές μου, άρχισα να βαδίζω. Ο κρίκετ ήταν πολύ καλύτερος στο να χαλαρώνει και μερικές φορές μου έλεγε ότι δεν ήμουν πολύ καλός στο να μην κάνω τίποτα. Μάλλον είχε δίκιο, αλλά ήμουν φυσικά περίεργος και ο χρόνος κυλούσε γρήγορα. Αυτός ήταν ένας από τους λόγους που ξεκίνησα την πεζοπορία πριν από το πρώτο φως και συνήθως δεν σταματούσα μέχρι το σκοτάδι. Το κάμπινγκ είναι πολύ λειτουργικό για μένα – λίγο βαρετό. Η χαρά μου έρχεται στο να κινούμαι και να ανακαλύπτω.

Καθώς το μυαλό μου έψαχνε τρόπους να διασκεδάσει, περιπλανήθηκα στο ράντσο. Ο ιδιοκτήτης το είχε αγοράσει πριν από περίπου ένα χρόνο και φαινόταν να έχει μικρά έργα παντού: στοίβες από «πράγματα» και σωρούς από βούρτσα. Το δικό μας σπίτι ήταν ωραίο, αλλά χρειαζόταν λίγο TLC. Ο κρίκετ με κορόιδεψε γιατί δεν μπορούσα να περάσω το χρησιμοποιημένο q-tip στο μπροστινό σκύψιμο. Μπλιαχ! Ήταν ένα δροσερό μέρος, ωστόσο, και είχε πολλές δυνατότητες.

Τελικά, έστειλα μήνυμα στην ιδιοκτήτρια και ρώτησα αν θα μας πήγαινε στην πόλη. Της είπα επίσης ότι θα της αγοράζαμε το δείπνο όπου ήθελε. Είπε ότι θα μπορούσε σε περίπου μια ώρα, οπότε βηματίστηκα λίγο ακόμα και άρχισα να πλένω τον εξοπλισμό μου, ενώ ο Κρίκετ απλώθηκε σε μια καρέκλα με το τηλέφωνό της.

Στις 5 μ.μ. στην τελεία, κατέβασα τον Κρίκετ μέχρι την πύλη, όπου διπλώθηκα στο μικροσκοπικό Subaru του ιδιοκτήτη του ράντσο. Ο Κρίκετ είπε ότι αυτοί οι τύποι Subarus χρησιμοποιήθηκαν για αγώνες και καθώς καταρρίψαμε τον ελικοειδή χωματόδρομο παίρνοντας κάθε καμπύλη με αυξανόμενες ταχύτητες, υπενθύμισα στον ιδιοκτήτη ότι ήταν δρόμος δύο λωρίδων. Εκείνη γέλασε, έτσι απλά έπιασα τη χειρολαβή πάνω από το παράθυρό μου και έκλεισα τα μάτια μου. Δεν ήθελα να δω τον θάνατο αν έφτανε.

Περνώντας με φερμουάρ στην πόλη, φτάσαμε σε ένα μικρό γκουρμέ κατάστημα με λίγα από όλα, κάτι που ήταν καλό αφού αγόρασα λίγα από όλα για πρωινό και για να τσιμπήσω αργότερα. Το φαγητό ήταν εξαιρετικό και ο ιδιοκτήτης ήταν αρκετά καλός για να μείνει ανοιχτός ενώ ψωνίζαμε. Ήταν ένα περίεργο μικρό μαγαζί για κάτι που έμοιαζε με μια αρκετά ερειπωμένη μικρή πόλη. Τα βλέμματα συχνά απατούν.

Το δείπνο ήταν σε ένα μπαρ που ονομάζεται Ore Hill. Καθώς τραβήξαμε μπροστά, δεν περίμενα πολλά, αλλά τα τάκος με ψαρονέφρι ήταν εξαιρετικά. Κόλαση, το φαγητό, γενικά, ήταν εξαιρετικό! Υπενθύμισα στον εαυτό μου να μην είμαι κρίσιμος καθώς φύγαμε. Έχω ανακαλύψει μερικά από τα καλύτερα εστιατόρια σε μικροσκοπικές πόλεις με μονοπάτια. Θυμάμαι ακόμα την καλύτερη μπριζόλα που έχω φάει ποτέ στο CDT στη Λίμα, MT!

Δείτε έξω από το Casita στο High Jinks Ranch

Ο ιδιοκτήτης του High Jinks ήταν ένας χαρακτήρας, ένας από τους πιο αστείους ανθρώπους που έχω γνωρίσει εδώ και καιρό. Μας είπε αργότερα ότι είχε κάνει βελτιώσεις. και φαντάζομαι ότι ήταν καλή. Ήταν αναπληρώτρια διευθύντρια στο DC προτού η κυβέρνηση Τραμπ καθαρίσει το σπίτι, μετακομίσει στην Oracle και αγόρασε το ράντσο κατά τη διάρκεια του Covid. Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε πόσο καιρό κράτησε τους High Jinks, αλλά ήταν αρχικά από την περιοχή, οπότε μπορεί να είναι περισσότερο από όσο περίμενα. Συναντώ πάντα συναρπαστικούς ανθρώπους σε μονοπάτια μεγάλων αποστάσεων. δεν αποτελούσε εξαίρεση.

Ανεβαίνοντας με φερμουάρ στο βουνό, η ζωή μου δεν είναι εγγυημένη στο μικροσκοπικό Subaru, φτάσαμε μετά το σκοτάδι και τα μεσάνυχτα για πεζοπορία. Ανέβηκα στη σοφίτα μου, ακολουθούμενη από τον Ίκι τη γάτα, και προσπάθησα να κοιμηθώ, καθώς ο Ίκι προσπάθησε επίσης να κοιμηθεί πάνω από το κεφάλι μου.

Γεια! Η Average Hiker αγόρασε αυτό το σακίδιο πλάτης και δεν γράφει χορηγούμενες δημοσιεύσεις ούτε λαμβάνει αποζημίωση για κριτικές. Μερικοί από τους συνδέσμους σε αυτήν την ανάρτηση είναι σύνδεσμοι συνεργατών. Αυτό σημαίνει ότι όταν κάνετε κλικ σε έναν από αυτούς τους συνδέσμους, κερδίζω μια μικρή προμήθεια χωρίς επιπλέον κόστος για εσάς. Επίσης, ως Συνεργάτης της Amazon, κερδίζω από αγορές που πληρούν τις προϋποθέσεις. Ευχαριστώ.